Duben 2009

Duben 13, 2009.

Moc se všem omlouvám, že jsem tak dlouho nenapsal, ale od 2. dubna se každý den něco dělo. Takže skoro ani nevím, kde začít, ale asi začnu hned tím druhým dubnem.

Druhý duben byl dnem D pro dokončení projektu, do kterého jsem byl zapsán již koncem února. Projekt se týkal organizace, která si říká SkillsUSA. Já a Jordan jsme měli za úkol postavit Chapter Display. Měli jsme tedy postavit něco, co by zobrazovalo o čem SkillsUSA vlastně je. Nemá cenu tady složitě vysvětlovat co jsme postavili :) kdo to bude chtít vidět, může mne naštívit, až budu doma a já mu to s radostí vysvětlím a i úkáži zajímavé fotky. Důležité ale je, že jsme postavili ten nejlepší a vyhráli jsme první místo v Jižní Karolíně. To znamená, že postupujeme do národní soutěže, ta se bohužel koná až po mém odjezdu.. Tak snad se dozvím mailem, jak to dopadlo.. Zapomněl jsem poznamenat, že se soutěž konala ve městě Greenville a to až do soboty 4. dubna.

V sobotu večer jsme se vrátili domů. Moje hostitelská rodina byla s Dylanem na Floridě, takže jsem byl přes noc doma sám. Rychle jsem si sbalil věci a ještě ten večer jsem jel s kamarádama na premiéru nového Rychle a Zběsile. Což byla paráda. A na co jsem si vlastně balil věci?

Pozorní možná vědí, ano na Bahamy. Jel jsem tam se svým učitelem, jeho ženou a jedním jeho kamarádem a se svými třemi kamarády.. Odjížděli jsem v neděli odpoledne s tím, že zastavíme na Floridě a přespíme v hotelu, aby jsme nemuseli jet v pondělí velmi brzo ráno. Cesta k přístavu Cape Canaveral trvá totiž 7-8 hodin. Hotel byl super a rychle to do druhého dne uteklo :)

V pondělí jsme vstávali kolem osmé. Rychle se nasnídali a vydali se na cestu. Zbývalo nám už jen 90 minut, které velmi rychle utekly. Jelikož je náš učitel Diamond plus člen, tak nám trvalo asi jen 20 minut dostat se na loď! Loď, na kterou se postupně dostalo 2700 lidí! Pšístav jsme opouštěli kolem čtvrté. Na lodi bylo všechno jídlo a pití zdarma. A toho jídla tam byly hromady! A ty hromady chutnaly moc a moc dobře, dokonce tak dobře že mě ten víkend stál 3 kila tuku navíc, ale už pracuju na odstranění.

Cesta na samostatné Bahamy trvala celou noc, která opět utekla šíleně rychle. Čas, na tak velké lodi se dá trávit několika desítky způsoby, jako je kasíno, divadlo, bazény, nákupní centrum, jezením, lezením na umělou stěnu, cvičením, prostě vším, co si jen vymyslíte.. My jsme první noc strávili ve vířivce s kamarádkama, se kterými nebyl problém navázat kontakt :) První noc jsme se šli spát velmi pozdě.. Ráno nebylo moc hezké, když jsme měli jít v osm hodin na snídani. Ale snídaně nás probrala. Opět bych měl popsat to obrovské množství jídla, ale to není dobré na mojí dietu :) Jen upřesním, že bylo úterý. Podle plánu jsem měli zakotvit u soukromého ostrova Coco Cay, ale počasí nám nepřálo, tak jsme pokračovali až k hlavnímu městu Nassau, kde jsme zakotvili kolem šesté večer. U večeře jsme velmi pospíchali, protože jsme měli namířeno na největši diskotéku na Bahamách, co se jmenuje Seňor Frogs. No, tam to byla neskutečná sranda a v jednu hodinu ráno se nám sice zpět na loď nechtělo, ale byli jsme tak unavení, že myšlenky o vířivce plné holek nás přemluvily. Ano, zase vířivka.. Středeční ráno probíhalo stejně jako to předešlé. Po snídani jsme si vzali TAXI a vydali jsme se na průzkum, sympatický taxikář nám ukázal chudou a bohatou čtvrť Nassau. Ta bohatá se nám líbila mnohem víc, luxusní hotely a jachty, limuzíny, krásná auta a pláže.. No, prostě Bahamy.. Byli jsme se podívat v nejluxusnějším hotelu, co se dá na Bahamách najít a odtamtud se nám zpět na loď nechtělo, i když vypadá uvnitř velmi podobně.. Večer probíhal stejně jako ty předešlé, akorát s tím, že jsme vyplouvali kolem jedenácté večer, tažke o trošku kratší diskotéka. Ale tentokrát jsme měli vlastní diskotéku s obrovským rautem na palubě přímo u bazénů, takže to byla paráda.. Ve čtvrtek jsme tentokrát úspěšně zakotvili na Coco Cay, tento ostrov vlastní lodní společnost, se kterou jsme cestovali. Bílé písčité pláže, průzračně čistá voda, bezvadná nálada, co víc si přát.. Jezdili jsme na vodních skůtrech, no den utekl jako voda a kolem páte odpoledne jsme se nalodili zpět na loď a vypluli jsme zpět na Floridu. Poslední večer byl skoro stejný jako ten první :) a co na závěr? JÁ CHCI ZPĚT!!! Úžasná dovolená.. Děkuju mamko a taťko :)

Duben 22, 2009.

Trošku jsem na vás všechny opět zapomněl. Ale tak trochu za to nemůžů já, ale to ten čas, co tak rychle letí.. V pátek 17. jsme byli se školou na výletě v Atlantě, kde jsme se byli podívat na závody Dragsterů. To byla opravdu velmi zajímavá a velmi hlasitá podívaná. Průměrný motor těchto kousků je na první pohled "obyčejný" V8. Ale když si o něm přečtete, tak zjistíte, že se v něm hromadí 8000 (ne, nespletl jsem se - osm tisíc) koní. Ovšem to je trochu znát na spotřebě. Na jeden závod co trvá i se zahřátím pneumatik asi 10 vteřin, tak spálí kolem 80 litrů speciálního paliva. Závod je na 400 metrů, za celý den jsem neviděl horší čas, než 4,1 sekundy. Což je velmi slušné, rychlost je kolem 480km/h. A řekl bych, že to byla ta nejhlasitější "věc", co jsem kdy viděl a to znám lidi, co umí pěkně křičet :)

V neděli, tedy 19. jsem jel s Damonem do Charlestonu, což je staré, ale opravdu hezké město. Bohužel nemám žádné fotografie, ale možná tam letos ještě pojedem. Damon, tam měl závod na silničních kolech, já jsem mohl závodit taky, ale můj závod byl kolem osmé hodiny a cesta z Columbie do Charlestonu trvá dvě hodiny, tak jsem to vzdal.. Damon byl skoro velmi úspěšný. Získal bramborovou medaili, což je velmi dobrý úspěch. Protože proti němu bylo dalších kolem 50-ti závodníků.

Nevím, kdy jsem se naposledy zmínil o škole, tak to napravím, když už jsem se rozepsal. Na posledním výpisu známek jsem měl nejhorší jedničku :) ano, já mám po čtyřech letech samé jedničky, bohužel jsem si pro ně musel dojet až do Ameriky. Škola mi končí 5. června, tedy doufám. Jestli si pamatujete na to, jak nám tady sněžilo a zavřely nám školy, tak teď se vedení snaží nahnat nás do škol 6.6., což je velmi inteligentní. Už teď se skoro neučíme :) ale ono to vypadá jen na oddychový týden. Na příští týden už mám nahlášeny dva testy, tak mi držte palce. Teď v pátek máme nějaký program s Ayusou, tak když to bude něco zajímavého, tak vám o tom napíši. Slibuji. Mějte se všichni dobře a já si jdu umýt kolo :)